نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ساعت ها مذاکره بدون نتیجه

ساعت ها مذاکره بدون نتیجه

امشب آخرین فرصت نقل و انتقالات فوتبال اروپا می باشد و مدیران باشگاه های ایتالیایی در هتل آتا در حال مذاکرات نهایی هستند و ماروتا به عنوان نماینده ی باشگاه یووه در این مکان حضور دارد.

با رفتن هرنانس به تیم اینتر، شایعات زیادی در مورد حضور دوباره ی گوارین در یووه شنیده می شود و مذاکرات در این رابطه از سر گرفته شده است.

ماروتا و پاراتیچی در آستانه جذب وینچنزو فیوریلو دروازه بان جوان سمپدوریا هستند. فیوریلو 24 سال سن دارد و 1.90 سانتی متر هم بلندی قامت او می باشد.

آخرین اخبار منتشر شده از هتل آتا از جدا شدن احتمالی میرکو ووچینیچ و فابیو کوالیارلا از تیم یوونتوس حکایت می کند.

مدیر برنامه های فابیو کوالیارلا برای بررسی پیشنهادات رسیده برای موکلش وارد هتل آتا شد.

خبری که همین الان منتشر شد این است که ارتباط تلفنی میان مسئولان اینتر و یووه برقرار شده و ماروتا برای خرید گوارین، ووچینیچ و کوا را پیشنهاد داده حالا هم منتظر پاسخ اینتر هستند. اریک توهیر مدیر تیم اینتر هم وارد هتل شد.

دقایقی پیش خبر جدیدی منتشر شد و سران اینتر اعلام کردند که به گوارین پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد ارائه کرده اند و این بازیکن از این موضوع استقبال کرده است.

شایعاتی در مورو کوالیارلا شنیده می شد و گفته میشد که ممکن است یوونتوس او و ووچینیچ را به ازای گوارین به اینتر بدهد .

همچنین طبق اخبار فابیو کوالیارلا امروز با یوونتوس تمرین نکرده است اما در وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس اعلام شد که غیبت کوالیارلا بخاطر تب بوده و این نمی تواند دلیلی برای جدایی او از یوونتوس باشد .

بر اساس اخبار امروز میرکو ووچینیچ هم در زمین وینوو با کونته صحبت کرده است و به کونته اعلام کرده که تمایل به ماندن در یوونتوس دارد .

لحظاتی پیش خبر رسید که با توجه به تمایل میرکو به ماندن در یووه و البته پیشنهاد اینتر، آرسن ونگر به دنبال فابیو کوالیارلا است و حالا می خواهد او را از یوونتوس جذب کند .

به گزارش اسکای ، یوونتوس برای فروش ِ کوالیارلا به آرسنال 6 میلیون یورو طلب کرده است .

یوونتوس بطور رسمی مدافعی جوان به نام تیزیانو آندری که سابقه بازی در فیورنتینا را هم دارد را بخدمت گرفت .

دقایقی قبل بار دیگر جلسه مشترک بین ِ مدیران ِ یوونتوس و اینتر برای معاوضه ووچینیچ و گوارین آغاز شد و همه چیز به این جلسه و دقایق ِ پیش ِ رو بستگی دارد .

همچنان جلسه بین مدیران یووه و اینتر ادامه دارد ، اما تحلیل گران ِ اسکای اعتقاد دارند که با توجه به اینکه چند ساعت تا پایان ِ نقل و انتقالات مانده ، بعید است که این معاوضه انجام شود .

سرانجام فرصت نقل و انتقالات به پایان رسید و یوونتوسی ها موفق به خرید بازیکن جدیدی نشدند.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: